14/06/21

Rođendan Beogradske filharmonije, osnovane 13. juna 1923. godine, obeležen je na najslađi mogući način. Filharmonija je dobila svoj sladoledni ukus, izabran od strane njenih pratioca na društvenim mrežama, a koji se od danas nalazi na redovnom repertoaru Moritz Eis sladoleda.

Na dan našeg 98. rođendana, spajamo dve stvari kojima se ne može odoleti – sladoled i Beogradsku filharmoniju. Dok u prvom ipak moramo biti umereni, u drugom možemo da uživamo bez granica, zato su ove dve delicije savršena kombinacija”, rekao je Ivan Tasovac, direktor Beogradske filharmonije. 

Pratioci filharmonijskih društvenih mreža bili su upitani koji ukus ih najviše podseća na Beogradsku filharmoniju. Davali su brojne predloge i u komenatarima podelili svoje asocijacije na orkestar. Tako se dobitna kombinacija sastoji od čokolade – kao boja instrumenata, mente – u ime svežih filharmonijskih prorgama i pistaća zbog egzotičnosti Beogradske filharmonije.

Ovom saradnjom, filharmonijska akcija “Muzika svuda” je otišla korak dalje uz novog partnera Moritz Eis. U sezoni obeleženoj pandemijom, svaki nastup orkestra u filharmonijskoj sali se snimao, a ti snimci su se slušali na brojnim lokacijama van koncertne dvorane i mestima gde do tada klasična muzika nije bila. Na ovaj način, Filharmonija je dolazila do nove publike pa se čulo preko 60 000 sati muzike orkestra na 423 lokacije, i to u 106 mesta širom Srbije. 

Pored toga što se u prodajnim objektima Moritz Eis sladoleda Beogradska filharmonija sluša, ona će moći i da se proba, a filharmonijski ukus će se menjati u skladu sa koncepcijom orkestraske koncertne sezone.