14/06/21

Рођендан Београдске филхармоније, основане 13. јуна 1923. године, обележен је на најслађи могући начин. Филхармонија је добила свој сладоледни укус, изабран од стране њених пратиоца на друштвеним мрежама, а који се од данас налази на редовном репертоару Моритз Еис сладоледа.

“На дан нашег 98. рођендана, спајамо две ствари којима се не може одолети – сладолед и Београдску филхармонију. Док у првом ипак морамо бити умерени, у другом можемо да уживамо без граница, зато су ове две делиције савршена комбинација”, рекао је Иван Тасовац, директор Београдске филхармоније. 

Пратиоци филхармонијских друштвених мрежа били су упитани који укус их највише подсећа на Београдску филхармонију. Давали су бројне предлоге и у коменатарима поделили своје асоцијације на оркестар. Тако се добитна комбинација састоји од чоколаде – као боја инструмената, менте – у име свежих филхармонијских проргама и пистаћа због егзотичности Београдске филхармоније.

Овом сарадњом, филхармонијска акција “Музика свуда” је отишла корак даље уз новог партнера Моритз Еис. У сезони обележеној пандемијом, сваки наступ оркестра у филхармонијској сали се снимао, а ти снимци су се слушали на бројним локацијама ван концертне дворане и местима где до тада класичне музика није била. На овај начин, Филхармонија је долазила до нове публике па се чуло преко 60 000 сати музике оркестра на 423 локације, и то у 106 места широм Србије. 

Поред тога што се у продајним објектима Моритз Еис сладоледа Београдска филхармонија слуша, она ће моћи и да се проба, а филхармонијски укус ће се мењати у складу са концепцијом оркестраске концертне сезоне.