Mari-Anž Guči

(Ona je) PRAVI DIJAMANT. Svaki aspekt njenog talenta prkosi njenom uzrastu: pijanistkinja Mari-Anž Guči je pravi dragulj čija se virtuoznost rimuje sa muzikalnošću i inventivnošću […] Svako delo na programu je interpretirano sa vizionarskom snagom […] Mnogo više od perspektivnog talenta: ostvarena umetnica. – magazin Klasika
Tokom sezone 2022/23, Mari-Anž Guči je nastupala sa NHK Simfonijskim orkestrom pod dirigentskom palicom Pava Jarvija u Suntori holu, sa Sidnejskim simfonijskim orkestrom i Mihailom Gertsom u Sidnejskoj operi, Nacionalnim simfonijskim orkestrom italijanske radio-televizije i Petrom Popelkom, sa Mocarteum orkestrom iz Salcburga pod vođstvom Hauarda Grifitsa, Simfonijskim orkestrom iz Bornmuta pod Gaborom Kalijem, bazelskim Kamernim orkestrom pod dirigentskom palicom Umberta Benedetija Mikelanđelija, Nacionalnim orkestrom Kapitola iz Tuluza pod vođstvom Roberta Trevinoa, belgijskom Nacionalnim orkestrom pod Džejmsom Fedekom, pariškim Kamernim orkestrom u Pozorištu Jelisejskih polja; sa resitalima nastupala je u Teatro La Feniče u Veneciji, Auditoriumu Francuskog radija u Parizu, Auditoriumu u Lionu, na festivalu u Lucernu, Međunarodnom festivalu u Bergenu i u Operi u Oslu.
Od najznačajnijih događaja tokom poslednje dve sezone izdvajaju se nastupi Mari-Anž Guči na poziv velikih orkestara poput Pariškog orkestra, Konzerthaus orkestra iz Berlina, Simfonijskog orkestra Bi-Bi-Sija u Barbikan holu, Tonkinstler orkestra za njen debi u Muzikferajnu, Kamernog orkestra iz Bazela u Tonhale u Cirihu, Danskog nacionalnog simfonijskog orkestra, Simfonijskog orkestra iz Barselone, Simfonijskog orkestra Flandrije na turneji, Nacionalnog orkestra iz Liona, pariškog Kamernog orkestra, Nacionalnog orkestra D’Il-d-Frans, kao i Nacionalnih orkestara Lila, Bordoa i Poa, sarađujući sa dirigentima kao što su Fabio Luizi, Nikolaj Šeps-Znajder, Dalija Stasevska, Pjer Bluz, Kristina Poska, Tabita Berglund i Kejs Skaljone.
Pozivana je na prestižne međunarodne festivale i serijale kao što su Ravinija festival u Čikagu, Betovenfest u Bonu, Muzikmese u Frankfurtu, Menjuhin festival u Gštatu, Klavirski festival u Lionu, Međunarodni klavirski institut i festival u Njujorku i Festival Muzik’3 u Briselu. U Francuskoj je nastupala na Međunarodnom klavirskom festivalu La Rok D’Anterona, La Fol Žurne u Nantu (kao i u Tokiju i Jekaterinburgu), Festivalu Radija Francuske u Monpeljeu, Festivalu La Granž d’ Mele, Šopenovom festivalu u Bagatelu, festivalu Duh klavira u Bordou i Šopenovom festivalu u Noanu u Francuskoj.
Njen opsežan repertoar obuhvata barok, klasicizam, romantizam i savremenu muziku. Strastveno posvećena muzici našeg vremena, blisko je sarađivala sa kompozitorima kao što su Tijeri Eskeš, Bruno Mantovani, Grasjan Finzi, Paskal Zavaro i Karol Befa pri pripremi interpretacija njihovih dela.
Mari-Anž je privukla pažnju javnosti 2018. godine izdanjem svog prvog CD-a, U ogledalu, za Mirar izdavačku kuću. Album je sadržao klavirska dela kompozitora koji su najpoznatiji kao orguljaši i improvizatori – Franka, J.S. Baha, Sen-Sansa i Tijerija Eskeša. Album je dobio prestižnu Šok d’ Klasika nagradu za 2018. godinu uz pozitivne kritike u javnosti.
Mari-Anž Guči je primljena na Pariski konzervatorijum u klasi Nikolasa Anđelića sa 13 godina. Provela je godinu dana studirajući orkestarsko dirigovanje na Univerzitetu za muziku i scenske umetnosti u Beču, a doktorske studije iz muzike nastavila je na Univerzitetu u Njujorku.