18/01/21

Media Marketing i Art&Business, najrelevantniji mediji regionalne komunikacijske industrije, prvi su portali koji se pridružuju filharmonijskoj akciji “Muzika svuda“. Čitaoci tekstova o komunikaciji, oglašavanju i susretanju umetnosti i biznisa u Adriatic regiji, mogu dodatno da uživaju uz repertoar Beogradske filharmonije.

“Prije mjesec-dva sam saznao za projekat Muzika svuda i odmah smo o tome počeli pisati na našim portalima Media Marketing i Art&Business. Tad sam poželio da na portalima imamo muziku u izvođenju Beogradske filharmonije tako da dok ljudi čitaju sadržaj, slušaju muziku BF. Ovim smo iznijeli muziku Beogradske filharmonije u cijelu regiju i svijet, a već nakon par sati sam primio brojne mejlove u kojima mi čitaoci pišu da su oduševljeni. Imamo muziku fantastičnog orkestra kojom smo podigli ugođaj posjete našim portalima” izjavio je Ekrem Dupanović, glavni urednik.

Klikom na bilo koji tekst na pomenutim portalima može se čuti Mocartova “Mala noćna muzika” kao i dve Betovenove “Romanse”, koje je Beogradska filhamonija izvela u svojoj Sali i snimila sa namerom da njena muzika izađe van koncertne dvorane.

„Sa Beogradskom filharmonijom, svaki put kao da je prvi. Bez obzira na to što sam već 20 godina ponosan na ovu kuću kao njen direktor, svaki put me obori zvuk našeg orkestra. Upravo mi je to utisak dok slušam kako naša „Muzika svuda“ zvuči za vreme čitanja fenomenalnih tekstova na ovim portalima. Što naš narod kaže, kao što voda uvek nađe put, tako i dobre akcije prepoznaju pravi ljudi. Ekipa iz Media Marketinga i Art&Businessa je oduvek razmišljala van svih kutija, a sada je od svojih sajtova napravila veličanstvenu koncertnu dvoranu. Bravo za prve portale na kome se sluša filharmonijska Muzika svuda!“, rekao je direktor Ivan Tasovac.

Kao odgovor na aktuelnu situaciju u kojoj epidemija diriguje brojem publike koji može da prisustvuje u koncertnoj dvorani, a uz pomoć brojnih partnera “Muzike svuda” – čulo se preko 50 000 sati muzike orkestra na 388 lokacija, i to u 103 mesta širom Srbije, od septembra do kraja 2020. godine. S obzirom na to da je za ova tri meseca Filharmoniju čulo mnogo više ljudi nego što bi to bilo moguće u redovnim okolnostima, „Muzika svuda“ se nastavlja i u 2021. sa neočekivanih i neobičnih mesta.