03/11/23

Na devetom po redu Festivalu integrisanih komunikacija „Kaktus”, kampanja Beogradske filharmonije i marketinške agencije McCann „Na dobrom putu”, osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačnih radova – Print. 

Festival integrisanih komunikacija „Kaktus”, slavi marketinške i PR kampanje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. 

Strukovna nagrada KAKTUS, svake godine se na ovom festivalu dodeljuje kompanijama, institucijama i agencijama za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini, a o dobitnicima odlučuje stručni žiri koji čine ugledni profesionalci iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Za nagrade na ovogodišnjem izdanju Festivala, koji je pod sloganom „ADD TO HEART” održan 1. i 2. novembra u Beogradu, konkurisalo je čak 207 projekata.  

Fokus print kampanje Beogradske filharmonije i agencije McCann za koncertnu sezonu „Na dobrom putu” bio je na izradi programskih knjižica koje evociraju klasičan dizajn bording karata za letove do dalekih destinacija. Na taj način, ovo rešenje savršeno je odgovaralo konceptu same koncertne sezone „Na dobrom putu“ 2022/23, koja je na 25 koncerata publiku Beogradske filharmonije povela na put oko sveta, simbolično posećujući metropole poput Rima, Londona, Pariza, Njujorka, Pekinga, i drugih, kroz tematske muzičke programe.

Još jedna saradnja Beogradske filharmonije sa agencijom McCann koja je nedavno nagrađena, je kampanja „Muzika svuda“ iz koncertne sezone 2020/21. „Muzika svuda“, nastala kao odgovor na uslove koncertnog nastupanja i organizacije u pandemijskim uslovima, u aprilu ove godine je osvojila bronzu u kategoriji „Social responsibility“ na regionalnom takmičenju u kreativnosti BalCannes