18/03/24

У склопу “PRO PR” конференције која се одржала у Београду од 15 до 17. марта 2024,  додељена су престижна PRO PR GLOBE Awards признања за комуникације. Међу добитницима из Србије је Јелена Милашиновић, комуникацијска менаџерка Београдске филхармоније награђена за “њен допринос и несебичну посвећеност развоју професије односе с јавношћу”.

Поред Јелене, добитници овог међународног признања из Србије су Милена Аврамовић Бјелица, извршна директорка и суоснивачица Chapter 4, Сузана Миличић, власница Контакта ПР и Андреа Брбаклић, директорка FromA Consulting Ltd. Признање Vision City уручено је општини Голубац, признање Vision Manager уручено је Саши Поповићу, директору и суоснивачу VEGA IT, Infigo Awards је уручено Ненаду Даниловићу, оснивачу и главном и одговорном уреднику портала advertiser-serbia.com те признање Transparency in Communication уручено је Националној академији за јавну управу.

Добитнике номинују бивши добитници овог признања, али и добитници чланови четири светска комуникацијска удружења: Удружење за односе с јавношћу и комуникацију (Public Relations and Communications Association – PRCA), Међународно удружење за односе с јавношћу (International Public Relations Association – IPRA), Међународна организација за комуникацијско саветовање (The International Consultancy Organisation – ICCO), Овлаштени Институт за односе с јавношћу (Chartered Institute of Public Relations – CIPR) добитницима 2023. године.

PRO PR GLOBE Awards је програм награђивања појединаца, који својим радом доприносе бољој перцепцији позиционирања професије односа са јавношћу на глобалном, регионалном и локалном нивоу, уз фокус на појединце, а не на пројекте. Поред лауреата из региона, награђени су професионалци САД-а, Велике Британије, Јужне Африке, Ирана, Шпаније, Румуније, Мађарске, Италије, Украјине.

Јелена Милашиновић је на позицији ПР менаџера Београдске филхармоније је од 2013. године. Као портпаролка институције, управља целокупним комуникацијама организације, осмишљава и спроводи комуникационе стратегије, развојне пројекте друштвене одговорности и промоције бренда Београдске филхармоније. Добитница је броjних признања и награда које додељују Друштво Србије за односе с јавношћу, Удружење за тржишне комуникације Србије и Маркетинг мрежа и учесница бројних професионалних скупова из области комуникација у креативним индустријама, маркетинга и друштвено одговорног пословања.