Languages

Сергеј Крилов

Задивљујућа музикалност, страствена лирика и интензивна тонска лепота само су неке од особина које су осигурале Сергеју Крилову место међу најпознатијим виолинистима на свету. Крилов демонстрира спектакуларну виртуозност, уводећи дубину и изражајност у дела која чине његов изузетно широк репертоар.

 

Током последњих сезона, Сергеј Крилов је био редован гост бројних чувених кућа и водећих оркестара. Сарађивао је са Лондонском филхармонијом, Краљевском филхармонијом, Филхармонијским оркестром француског радија, Немачким симфонијским оркестром из Берлина, Берлинским Концертхаус оркестром, Будимпештанским фестивалским оркестром, токијским НХК оркестром, Франкфуртским радијским оркестром, Руским националним оркестром и Филхармонијом из Санкт Петербурга, Филармоником дела Скала, Академијом Св. Ћећилије и Симфонијским оркестром из Атланте.

 

Током протекле деценије остварио је сарадњу са водећим диригентима попут Василија Петренка, Фабија Луизија, Јука-Пеке Сарастеа, Марин Алсоп, Николаја Зајдера, Тона Купмана, Роберта Абада, Микаила Плетњева, Андреја Борејка, Дмитрија Лиса, Андриса Поге и Владимира Ашкеназија.

 

Међу истакнутим наступима у сезони 2022. и 2023. налазе се и наступи са Краљевском филхармонијом и Василијем Петренком, Националним оркестром из Лиона и Николајем Знајдером, Филхармонијом из Стразбура И Тоном Купманом, Тампере филхармонијом и Андрисом Погом, као и Симфонијским оркестром Естоније и Тонуом Каљустеом. У 2022. години наступао је и са Мађарском националном филхармонијом, Јерменском филхармонијом, Помериђи Музикали из Милана и Zuidnederland филхармонијом.

 

На позицији музичког директора Литванског камерног оркестра, на којој се налази од 2008. године, Крилов има двоструку улогу – и солисте и диригента у широком репертоару који се протеже од барока до савремене музике. Турнеје је имао по Балтику и главним европским оркестрима и концертним дворанама. У последње време, Крилов се више посветио дириговању, сарађујући са оркестрима попут Руског националног оркестра, Московске филхармоније, Помериђи Музикали из Милана, оркестра Театра Карло Феличе из Ђенове, Енглеског камерног оркестра, Театра Петруцели, Новосибирског филхармонијског оркестра и Загребачке филхармоније.

 

Поред ранијих снимака за издавачке куће Мелодија и ЕМИ, Криловљева дискографија укључује два издања за Дојче грамофон: за прву снимак Вивалдијевог дела Четири годишња доба са Литванским камерним оркестром, а за другу албум посвећен Паганинијевом делу 24 каприца. Оба албума су добила највише похвале критике.

 

Сергеј Крилов је премијерно извео Виолински концерт EsoConcerto Езија Боса са оркестром Филармоника дела Фениче, снимљен уживо под диригентском палицом самог композитора и објављен у оквиру издавачке куће Сони Класикал.

 

Такође је снимио Виолински концерт Пендерецког Метаморфозе под диригентском палицом овог пољског композитора, као део значајног пројекта снимања комплетног оперског опуса Пендерецког.

 

Рођен у породици музичара, Сергеј је почео да свира виолину са пет година. Дипломирао је на Централној музичкој школи у Москви (класа С.И. Кравченка) и био ученик Абрама Стерна и Салватореа Акарда. Сергеј Крилов је професор на Конзерваторијуму у Лугану у Швајцарској од 2012. године. Као члан жирија учествовао је на бројним престижним међународним такмичењима, укључујући 16. Међународно такмичење П.И. Чајковски, 10. Такмичење за виолину Фриц Крајслер у Бечу, као и 55. и 56. издања Међународног такмичења Николо Паганини у Ђенови, где је био председник жирија.