07/02/18

Бахтрек: Београдска филхармонија – прворазредни оркестар

„Бахтрек“ (Bachtrack), водећи светски портал за критику и мапирање концерата класичне музике, прогласио је Београдску филхармонију прворазредним оркестром. Концерт који је одржан 2. фебруара 2018. на Коларцу, под палицом шефа-диригента Габријела Фелца, оцењен је са четири звездице, односно као изузетан и један од најбољих догађаја у класичној музици у свету у овој години.

„Овим концертом Београдска филхармонија је показала да је прворазредни оркестар – што је, претпостављам, очигледно у Србији, али је, за нас који долазимо издалека, то пријатно откриће“, написао је Питер Конорс за Бахтрек. У критици под називом „Духови и музичка магија Габријела Фелца и Београдске филхармоније“, истиче се и феномен распродатих концерата, увођење улазница за стајање и целокупни програм сезоне који је оцењен као веома креативан.

Највећи светски портал из области критике у класичној музици, на четири језика објављује критике које свакога месеца прати 250 000 људи. На „Бахтреку“ се могу наћи интервјуи са знаменитим уметницима данашњице као и најаве најбитнијих догађаја и фестивала широм света. О Филхармонији је „Бахтрек“ први пут писао 2014. године у критици „Убедљив наступ Београдске филхармоније на првој америчкој турнеји“ након концерта одржаном у „Северанс холу“ у Кливленду, оценивши да је то оркестар који треба пратити у будућности који има потенцијал да буде на врхунском нивоу.

Целокупна критика концерта одржаног недавно на Коларцу доступна је на сајту Бахтрека: https://bachtrack.com/review-dukas-beethoven-ghost-feltz-belgrade-philharmonic-february-2018.