За мегаломане 1


Бојан Пешић, обоа,
Михаило Саморан, кларинет,
Никола Ћирић, хорна и
Сава Ђурић, фагот
Композиција Бореас, Бог северног ветра је настала након поруџбине Београдске филхармоније прошле године. Иако поднаслов Симфонија број 8 (слично као и у случају моје Седме симфоније, 4 годишња доба Винсента ван Гога, премијерно изведено пре неколико година у Лос Анђелесу) на неки начин сугерише формалне обрисе класичне симфоније или боље рећи класичног сонатног става – у суштини, и у једном и другом случају – композиција има врло мало „заједног“ са било чиме „класичним“, осим базичних елемената контраста и развојног дела сонатног става. Тако је било и са мојом Првом и Другом симфонијом (Икар и Слово о светлости), а изгледа да ме тај спој и игра између програмског и апстрактног још увек опседа и привлачи, па музици дајем да каже оно што речи у називу композиције не могу да искажу, а речима да назову оно што само музика може да каже. А шта сам то хтео да кажем – не знам ни ја сам. Тако и у овом случају, остављам музичарима и слушаоцима да пронађу оно што не знам.
Вук Куленовић
Програмски коментари
Галерија фотографија
БЛОГ
Никола Ћирић – Моцарт је био на Коларцу
Ана Ђорђевић – Тонске боје


Концерт камерне музике
Сања Ромић, обоа и Милана Зарић, харфа
Концерт камерне музике
Огњен Поповић, кларинет, Душан Петровић, фагот, Никола Ћирић, хорна, Јелена Драгнић,
виолина, Александар Латковић, виолончело и Бобан Стошић, контрабас.
Габријел Фелц, диригент
Габријел Фелц
Концерт камерне музике
Мирјана Нешковић, виолина, Душан Кочишевић, виолончело и Слађана Гајић, клавир
Концерт камерне музике
Мирослав Павловић, прва виолина, Ксенија Милошевић, друга виолина, Ивана Узелац, виола,
Катарина Станковић, виолончело
Габријел Фелц, диригент
Габријел Фелц