15/01/16

Тијана Милошевић, прва виолина Београдске филхармоније, наступила је вечерас као солиста са својим оркестром, који је предводио диригент Србољуб Динић. У замраченој сали Коларца, музичари су под лантернама извели композиције инспирисане зимском тематиком, а темпераментна Тијана одушевила је публику, као и своје колеге.
 
Јединствена атмосфера обележила је концерт из циклуса намењеног музичким „Мегаломанима“. Звук виолине Тијане Милошевић, најпре се зачуо иза сцене у Прологу „Америчких годишњих доба“ Филипа Гласа, и дочарао интиму зимског годишњег доба. Подржана од стране колега из гудачких секција, Тијана је ступила на сцену у енергичној интерпретацији Вивалдијеве „Зиме“. Поред аутентичног тумачења једног од најпопуларнијих дела класичне литературе, Тијана је изненадила публику звиждућући мелодију у пратњи својих колега у последњем ставу ове композиције. Након касно-барокног стила, виолина Тијана Милошевић повела је у танго ритам Аргентине, дочаравши топлоту и сензуалност Зиме из „Четири годишња доба Буенос Ајреса“, мајстора новог танга – Астора Пјацоле. Стилско путовање кроз зимску тематику музичари су монументално завршили у минималистичком, рокенрол звуку из Гласових „Америчких годишњих доба“.
 
„Оваква врста концепта је интересантна јер пролази кроз три различите епохе и три различита стила, што је увек изазов за уметника. Срећна сам што је зимска чаролија овог пролећног јануара загрејала све нас на Коларцу. Увек ми је задовољство да моје колеге и ја заједно стварамо и уживамо у међусобној интеракцији и музичком доживљају“, рекла је музичка звезда вечери, Тијана Милошевић, концертмајстор Београдске филхармоније.
 
Филхармоничари и диригент Србољуб Динић започели су зимско путовање одломком из балета „Четири годишња доба” Александра Глазунова, а музичка дескрипција овог годишњег доба крунисана је Првом симфонијом Чајковског, која захваљујући својој тематској позадини, носи поднаслов „Зимски снови”.

Share on FacebookTweet about this on Twitter